torsdag 22 mars 2012

så jag trott

Ja det blev ju lite som jag befarade, inte har det blivit mycket sömn inatt inte, men förhoppningsvis så överlever man ändå :) Leo han vaknade vid 1 och ville inte sova i sin säng, så han fick komma till oss.. kan även säga att jag var upp till honom 1 gång vid 23 för att kolla till honom...han har sovit oroligt hela natten och ibland har han velat ha täcke och ibland inte... så det blir som svårt och när han ska ta av sig täcket så tar han av mig täcket också!!!

Ja men i alla fall så sover han fortfarande uppe i våran säng tillsammans med Stefan, men strax efter 5 vaknade Hugo av en hemsk hosta, så då ville han kiva upp och då gör vi det..



Jag ser inte så pigg ut men ni får ta att lockan är 5.48 på morgonen!

Hugo själv hade koll på att det var torsdag idag och att han ska åka till pappa i kväll... så kommer att vara lite tomt i helgen :8 Men vi får göra det bästa av det och hoppas på att Leo piggar på sig så att vi kan åka till stan som vi tänkt... Jag behöver köpa galonvantar till barnen och skor till mig! Men men vi får vl se, sen så behöver det handlas mat också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar