torsdag 19 januari 2012

dagen D

Jaha idag var det då dags att ta dessa tabletter och få ut det sista som ligger kvar!
Än såå länge går det bra, har haft lite smärtor men inte alls så mycket, men det har känts i alla fall!
Imorse tog jag då dessa 2 cytotec tabletter som ska smälta under tungan, tillsammans med detta 2 st citadon och en ibumetin, så jag har ju ganske mycket värktabletter i kroppen!

Håller på att tvätta och ligger på soffan och kikar på tv, har hunnit med både, ett greys avsnitt, sveriges mästerkock, filmen systrar i jeans - andra sommaren.... Så börjar tyck det är lite långtåkigt just nu

Ska ta det sista av tvätten nu, hänga upp det som är i tvättmaskinen och funderar på att kasta in ännu en maskin, sen ska jag plocka bort all tvätt också, som hängde där nere på tävttlinan..

Det händer inte så mycket just nu och känner att jag skulle nog ha klarat av att ha barnen hemma, men eftersom man inte vet hur det blir så var det ju ingen bra ide, sen kan det ju bli värre, det vet jag ju inte. Sen är jag ju grymt trött så kanske skulle ha behövt sova en liten stud, men får väl se vad som händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar